28/08/2021

Op zaterdag 28 augustus is de jaarlijkse kabinetsoverdracht bezocht door 25 kabinetsleden. In paviljoen Sassenhein te Haren werden ze hartelijk welkom geheten door de nieuwe dg Angèle vander Star.

Na de koffie was er een uitgebreide wandeling van ruim een uur in het gebied op de grens van Groningen en Drenthe met een deskundige uit de omgeving.

Tijdens de lunch werden hamer en bel overgedragen aan Angèle van der Star door Maus Westerbaan, die het afgelopen jaar weinig hoogtepunten heeft beleefd. Gelukkig is er nu zicht op een redelijk normaal Lionsseizoen, waarin we de slogan LET's RECONNECT als leidraad hebben. Penningmeester John de Munnik zwaaide af na 6 jaren, waarin hij zich altijd prettig heeft gevoeld. Hij werd onderscheiden met een mooie Award en vond, dat  de Lionsleden het hem niet moeilijk hadden gemaakt.

We hopen op een mooi Lionsjaar 2021-2022.