08/02/2020

Jesse Mulder verzamelt oude mobiele telefoons voor de Stichting Opkikker. Annelies van der Meer steunt  onze Ambassador en heeft een Elsteden Kluuntocht op touw gezet. Op 8 februari zal de tocht starten in Leeuwarden om 9.00 uur en eindigen om 18.00 uur in dezelfde stad. Alle Lionsclubs van de elf steden zijn ingeschakeld en zullen in een kort programma Jesse ontvangen. De tocht gaat in een oude politieauto ( type Bluesmobiel , beschikbaar gesteld door Marc Diepenmaat) plaatsvinden. Annelies begeleidt Jesse, evenals gouverneur Albert Spoelstra in een oude HY Citroen ( type patatwagen)

Er zal de nodige publiciteit aan worden gegeven en we hopen op een groot succes. Het doel is het halen van 50.000 mobietjes, de opbrengst is voor de Stichting Opkikker.