11/04/2022

Districtsconventie zaterdag 9 april 2022

Het was een mooie ochtend in Giethoorn. Een volle zaal met leden, partners en gasten, goedgekeurde jaarstukken alsook het werkplan 2022-2023 en de begroting, het ledenbesluit om door te gaan met NSL, herbenoemde kabinetsleden, en een afsluitende interactieve Leefstijl workshop van Edmée Warneke, international Lions Quest trainer. District 110BN, in het bijzonder districtsgouverneur Angèle van der Star, kan terugkijken op een geslaagde districtsconventie die we afgerond hebben met een heerlijke lunch.

Op de foto in volgorde van aantreden 2VDG Ralph Mulders, 1VDG Ageeth Huisman, DGE Henderikus Cazemier en DG Angèle van der Star.

Melvin Jones Fellow voor Albert Spoelstra en Melvin Jones Progressive voor Marc Diepenmaat

Albert Spoelstra ontving op een zonnige voorjaarsmiddag in maart een welverdiende Melvin Jones Fellow voor zijn enorme inzet als District Gouverneur 110BN in 2019-2020. Angèle van der Star, District Gouverneur 110BN, mocht deze MJF overhandigen.

Van harte gefeliciteerd Albert namens al je Lions collega's uit het District!

Marc Diepenmaat ontving voor zijn inzet als District Gouverneur in 2018-2019 een Melvin Jones Progressive pin. Deze ontving ook hij uit handen van onze huidige District Gouverneur tijdens de voorjaarsconventie in Giethoorn. Proficiat Marc.